LÄXA

håller på med NO läxa nu. Vi har typ börjat med planeter o sånt nu, man ska göra en semester reklam typ för en planet? ;s hahah, smart idé! Jag om att man ska åka skidor på Uranus (i) Och så gör jag en het bild till ;)
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tv, dator, pratat med babes :*
Jag är typ aldrig sjuk, men just nu när jag va det så lyckades jag pricka rätt dag att va sjuk på, elr inte. Gjorde grupper på gympan idag som vi sen ska planera en egen lektion med. Men eftersom jag inte var med så satte läraren in mej i en grupp, och den va ju BÄST! heh. nae. Kmr gå asbra dt här då (y)
Ska till skolan imrn iaf. Nu mst jag göra klart min snygga bild.
Puss (k)
//emilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0