23e juli

Godmorgon bloggen! Det var tänkt att vi skulle ha åkte för 20 minuter sen, men det blev tydligen inte så. Inte för att vi har bråttom elr ngt. Men vi åker nog om ett tag iaf. Jag vet inte riktigt hur länge vi ska stanna på landet, beror väl lite på vädret och så. Ska till ngr kompisar till familjen som har sommarstuga i kaggebo på måndag elr tisdag. Vet inte om vi åker hem innan det elr inte. Jag ska försöka att slänga in något inlägg lite då och då. Vi fick fart på internet där ute tillslut, men det går sakta för det finns bara 2g nät. Funkar gör det iaf :) Nu ska jag packa klart, elr bara slänga ner ngr tshirtar rättare sagt ;) Puss, ha det fint ♥
Mysoutfit från någon dag sedan :)

Kommentarer
Postat av: erica

haha,du vet ..du och ja pratade ju typ om att du kunde sälja din mobil på internet om du ville och jag har typ hittat en hemsida www.envirmfone.se;) hah hoppas att det funkar (aa'<333

2010-07-27 @ 14:43:41
URL: http://eriicaeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0