"jag lider med Ghana"

Blev fotboll ikv, vilken spännande match! Och jag hejade på båda lagen, haha. Väldigt jämnt, och på slutet blev jag riktigt nervös där ett tag ;) När Ghana fick straff i sista minuten för att Suarez i Uruguay to hands, så hade det ju kunna bli avgörande. Men när Ghana missade straffen så blev det ju hans hands som räddade dom ist ;d Men sen var det flera klantiga straffar där på slutet tkr jag. Aja, kul för Uruguay att dom vann iaf :)

Imrn ska vi dra till landet, men jag har inte orkat packa så jag gör det på förmiddan imrn innan vi sticker. Har haft ont i huvudet ikv och har det fortfarande så ska strax gå och lägga mig. Godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0