shopping :)

Hittade en del på stan idag iaf :)
ny mascara, Volume Million Lashes från Loreal Paris.
kicks 169 kronor
ett linne som jag tyckte va lite coolt :) stäcket mitt på magen är från när det låg vikt i påsen ;)
h&m 199 kronor
nya små converse bebisar! :D
dna 699 kronor
Köpte också en loggbok till skolan, och sen typ ansiktskräm, shampo, hårinpackning, underkläder och sånt.
Visst är det så att så fort man har köpte ett par converse, så vill man bara ha fler! Någon som håller med mig?Innan jag köpte mina första ( det var typ i trean, köpte ett par gula (h) ) så ville jag alltid sno cecilias haha. Jag älskade verkligen mina gula converse, men jag växte ur dom ganska fort. Sen dröjde det rätt lång tid innan jag köpte ett par till. Det här är mitt fjärde par iaf. Jag har haft superproblem med skor nu i sommar, har fått skavsår typ så fort jag har satt på mig en sko :o Har fått 10 elr 11 vattenblåsor på en dryg månad. Så i kroatien fick jag gå runt med ett par tofflor typ hela tiden, men dom håller på att gå sönder nu. Köpte ett par låga converse nu iaf, så kan jag ha dom både nu på sommaren och senare på hösten.
Ska fortsätta att fixa och sortera bilder på datorn nu. Har äntligen orkat börja använda iPhoto, ett jättesmart bildprogram som finns på Macbook.
Kramkram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0