You ran away

Hej allihopa :) Har ni haft en bra dag? Va med anna och linnea tills vi sa farväl till linnea vid halv tre, haha. Hon ska åka bort i 4 veckor, kmr sakna de lille barnet :( Sen stack jag och anna till stan. Va nog lite små döda båda två haha. Men vi orkade gå runt och kolla ett tag. Köpte ett linne, visar senare. Satte oss på donken efter ett tag, drack milkshake (y) Innan vi åkte hem gick vi in på karamello också (a) sånna där sura godiskorvar om ni vet vad jag menar är sjukt goda. Nu har jag ätit, och idag har jag tänkt att springa. Det är fortfarande sjukt varmt ju, så jag hoppas att det blir lite svalare snart så att jag klarar av att springa ;) Hej sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0