dags för nya hörlurar?

Vet ni vad jag upptäckte förut? Att hörlurarna till min ipod är sönder. Det var för en eller två veckor sen, så hade cecilia lånat min ipod ena dan när hon skulle till vidingsjö, och nån dag senare hade hon lyssnat på sin mobil. Sen sa hon att det hade låtit konstigt när hon lyssnade på musik, att man typ bara hörde bakrunds musiken, och inte personen som sjöng, på både hennes mobil och min ipod. Hon undrade om hon var döv elr ngt, men det var så för mig senare när jag lyssnade också. Men sen sa pappa att det kunde ha blivit störningar till mobilen, för att det var nån tele-mast precis där i närheten. Men störningar till ipoden? Men nu så såg jag att i änden av sladden till hörlurarna så hade det gått sönder lite (fast det visste jag redan), men nu så hade några av dom typ små trådarna där gått av. Jag vet inte riktigt hur, men nu vet jag iaf varför det lät så konstigt ;) Så jag får nog köpa nya hörlurar innan jag sticker till kroatien. Det är förresten bara två veckor kvar imrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0