duktigt duktigt

Hej :) Förlåt för att jag inte blogga förut, men jag hade lite bråttom. Va som sagt på gymmet med syrran. Jättebra att va där precis efter lunch, för det va typ inget folk då. Vi cyklade dit, tränade i en timme och sen cyklade vi hem. Efter att ha duschat och slängt i mig en macka så träffade jag clara och anna. Vi gick till flamman och köpte glass. Sen gick vi vägen nere vid ån, träffade mickis lite fort. Sen gick vi och gick och gick och gick... tills vi kom hem till anna. Gjorde inte så jättemke där, typ dator & musik. Sen cyklade jag med clara en bit, sen hem och käka. Så idag har jag sammanlagt cyklat och gått mer än en mil! Det är ju rätt bra ;) Nu ska jag c-ch-chillaouw. Hörs, puss (k)

Kommentarer
Postat av: Eskilanne

This site is professional and to the point.

2011-04-11 @ 14:52:01
URL: http://eskilanne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0