så går man till t-bryggan och får cola över sig :)

VIKTOR ÄR MOGEN, TJALALALALAAA! Elr inte. Haha. Anna och jag gick ner till ån iaf, gick till t-bryggan och där va phille och viktor också. Börja med att dom kasta i anna typ fyra gånger? Och stod och kasta i mina skor trehundrafemtioelva ggr. Annas också. Fast dt va ju lite kul i början, hahahahah. Men sen tröttnade man efter ett tag, typ när dom hällde cola i mina skor? och så blev jag tillslut blöt på ngt sätt, utan att jag badade, undrar hur... Vi gick därifrån liite blötare än vad vi var när vi kom dit, men vi hade iaf våra skor med oss ;) HAHAH, trevliga små pojkar :)

Kommentarer
Postat av: tufft(hh)

och det ska avr amin ksuin.... inte så lik mig va mila?:)<33

2010-06-29 @ 20:00:20
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0