shit så duktig..

..jag har varit ikv! Vad hände med slappa emilia liksom? ;o haha. Nej men nu har jag gjort en del! Började med att måla lite i uterummet, den där kanten jag snackade om nån gång? ;d Sen stod jag i köket i 35 minuter och bara plockade undan och städade. Plockade jag ur diskmaskinen, ställde in en massa i diskmaskinen, torkade av överallt, diskade stekpannor och skit. Sen dammsög jag hela huset (förutom cecilias rum hahaha). Men varför gör jag allt detta då? Kanske för att jag tycker att det är kul? ;) Nä, rätt långt ifrån kul. Jo, jag får pengar för det, och pengarna går till min iphone-fond ^^ Så jaa, rätt mke slit för en liten jäkla telefon. Hehe. Jag tycker iaf att det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0