sol&bad :)

Försökte blogga från anna iphone tidigare idag, men det gick inte så bra för mig och jag orkade inte med det tillslut ;) Det har inte blivit så mke bloggande idag, eller dom senaste dagarna. Men det hoppas jag att ni förstår nu när det är sommarlov och sånt härligt väder ute. För gud så varmt och skönt det har varit idag! Typ 23 grader och sol hela dagen. Efter lunch så åkte vi en sväng med raggarbilen, hahahah (h) Köpte glass vid tannerfors slussar, mysigt ställe :) Men det blev lite pinsamt, heh ;d Sen hem till nea. Va ute o så, senare köpte jag & anna pizza. Badade i patrik och marcus ( annas grannars) pool. Nu är jag hemma, hade tänkt springa, men är rätt trött så det får blir imrn elr ngt. Förresten, äre ngt som vill hitta på ngt imrn? :) Finns på mobilen, elr skriv här ^^ Kram ♥
gammal bild, men den är ashäftigt ändå (h) älskar mina sötungar (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0