30e mars i New York

Idag har det regnat ganska mycket. Tyckte inte att det gjorde så mke först, men sen blev det lite väl kallt ^^ Vi var på Macy's som är världens största affär/shoppingcenter. Och det var verkligen enormt, 9 våningar & jag kan säga att varje våning var superstor verkligen. Det tog upp ett helt kvarter. Sen var vi på Apple Store också. Den var häftig! :) Som en stor glaskub som det hängde ett äpple i, och sen gick man ner i en snurrtrappa och där nere var det sjukt stort. Vi skulle fixa som ett uttag-grej, men jag måste berätta hela historien för att ni ska förstå vad jag menar ;d Här i usa så har dom ju andra eluttag än vad vi har i europa. Så då måste man ha som en sak som man sätter i eluttagen här, & sen kan vi sätta i våra vanliga sladdar elr vad man säger. En så kallas för eddapter elr transformer. Så när vi var här första dan så skulle jag platta håret, så då satte jag i den där grejen och sen i plattången. Det funkade i typ en minut, sen typ sprakade den där grejen till & så började den ryka och lukta, hahah ;d jag ba shit! ;s så va den trasig. Men så köpte vi en ny sån. Men då funkade det inte att ha plattång till den, så vi fick köpa en ny plattång också, haha. Men så gick det inte att ladda min macbook med den heller. Så då skulle vi fråga om det när vi gick till Apple Store. Men apple är ju så smart, så dom hade ju värsta enkla grejen som man bara bytte ut en liten del så funkade det hur lätt som helst :) Och den fick vi gratis av dom också.
Sen när vi åkte taxi så höll chauffören på att somna hela tiden :oo Han ba satt o blunda så fort det blev rödljus & såg helt död ut, hah ;d
men nu måste jag g, pusshej (kk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0