jag har inget liv.

Har pluggat massa so. Men det har inte gått så bra. Suck. Har bara imrn på mej att plugga, sen får det gå som det går. Kan ganska mke ändå, bara en del grejer som är extra krångliga.
Sen har jag mejlat till Mr Reid oxå ;d Skrev om dt igår oxå trorja (i) Men vi har NO prov veckan som jag är ledig ( snart åker jag ju! ;o ) , så jag måste göra det nån annan gång. Men veckan innan går det inte. Och veckan efter lovet så har vi ett till no prov på torsdagen, men jag kommer hem på måndagen & kan kanske inte gå till sklan på tisdagen heller, för jag kommer typ har sutti på flyg & flygplats i sammanlagt ett dygn, så då måste jag typ göra båda no proven på samma dag ;d aja.
Nu vill jag snart sova. godnatt (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0