måndag, stress & chock!

Måndag, igen. Igen!? :o Tiden går skitfort! 5 och en halv dag kvar.
Det här blir nog jobbigaste vecken på länge ;o massa att göra! Utvecklingssamtal, franska prov, matte prov, föräldra/elev möte (som jag kanske inte hinner med), clara ska bo här torsdag-fredag,NO prov, beep-test, svenska läxa, packa, & sen har jag dans & volleyboll. Sen mst jag säkert ta hem en massa extra eftersom jag är ledig nästa vecka. Gaah! Men dt är bara att plugga på som en idiot, jag har ju ngt roligt som väntar iaf.
Hahahah, dagens chock fick jag på lunchen idag. Noah har ingen tumme :o Emma & jag märkte dt nu, alla andra ba men ååh, redan! Men jag blev jättechockad! Så skulle han beskriva massa detaljer oxå, hahah. Jag gillar inte sånt ;) Aja, nu mst jag dra, pusshej (k)
jacka från h&m :)

Kommentarer
Postat av: ullis

omg har han ingen tumme:O

det visste inte jag!!!

shiiieeet:P

fett fin jacka, skrev att den va från h&m länge sen du köpte den?

jätte fin iaf:)

puss din bebis!<3

2010-03-22 @ 20:06:04
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0