plugg (nn)

Jag diggar dansen (hh) dansen vi ska ha på uppvisningen i maj är till feedback - janet jackson. Sexi mama (h)
Nu har jag pluggat, svenska prov på fredag, franska nästa vecka & matte nästa vecka oxå, fast matten har jag inte pluggat till (a)
Mår fortfrande inte rikitgt bra. Usch. Sitter här lite nu, Baby - Justin Biber spelas om och om igen. Bäst (yy) Tröttnar aldrig, inte än iaf (a) nu ska jag duscha. Hoppas att jag mår bättre imrn, kommer inte palla gå till skolan annars. Men jag dt är inte bra om jag missar sklaln imrn, inför prov och sånt. Aja, hoppas jag mår bättre.
Juste, duscha va dt jag skulle göra! haha, puss (k)
fulbild :)

Kommentarer
Postat av: ccoollingen!

fin bild jue!<3

Va hemma imrg så jag får nån jag kan snacka med på msn.

hahahha(L)

krya!<3

2010-03-17 @ 19:58:12
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0