plugg (nn)

Dt gick bra på gympalektionen som vi höll i idag. Det bästa ngn i våran klass har fått är vg+, & vi fick vg, så jag är nöjd :) Men hela lektionen så satt rektorn & kollade på :o Han har aldrig varit med o kollar på nån gympalektion förut, men just när jag ska ha, så är han såklart där ;) Kändes ju super i börja, ingen pressa alls lixom ;) men dt gick bra :)
Sen gick jag till subway med alice :) (y) Sen gick jag lite på stan, köpte skor till dansen o så. Sen dans :) hade värsta konstiga vikarien? :s hahah, kom med värsta dåliga låtar, & sen en supertöntig dans ;d men undrade ju lite? hahaha, alla typ garava (i)
sen hem, äta & nu plugg som väntar (n)
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0