slut -.-

Usch, jag gillar inte söndagar. Det bara är så. Dom är alltid tråkiga & sega, och jag är alltid skittrött, vilket jag är även denna söndag. Nu på eftermiddan har jag pluggat lite franska, vilket jag absolut inte hade lust med. Fast jag har aldrig lust med dt ;) Sen har jag bara kollat på tv, The hills weekend break. Fast dt är egentligen bara nya avsnitten jag vill se, som börjar 18.10. Men har inte haft ngt att göra, har inte orkat göra något. Fattar inte hur jag kan va så trött, när jag typ inte har gjort någonting :o Jag ska sova tidigt iaf. Typ vid sju, haha. Aja, wipeout ikv iaf, mahahahhaha. Och nu äter jag en kindermaxi, vilket man alltid blir lite gladare av ^^
puss på alla söta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0