sry för jätte sen uppdatering!

Har varit upptagen hela dagen ända fram tills nu. Först vare muntligt franska prov. Själv tyckte jag att det gick rätt bra, det var bara några femininum/maskulinum som jag hade fel på, & bara för det så var han värsta negativ ;) Men jag nådde målen iaf :) Sen vare beep-test. Innan beeptestet så hade vi värsta "uppvärmningen". Höll på typ jättelänge, så men var trött redan innan vi började med beep-testet :o Om det är ngn som inte vet vad beep-test är så går det till så här: Man ska sringa över gympasalen (20 m) & när det låtter beep så ska man va framme vid linjen och sen vända & springa tillbax igen, o så på beep så måste man vare framme vid andra sidan o sen vända igen, ni fattar ;) Och om man inte är över linjen när det låter beep så är man ute. Och det går snabbare och snabbare för varje runda. Så på slutet så kutar man. Iaf ;) Jag fick MVG, (förra gången fick jag MVG+) Omjag hade sprungit fyra gånger till så hade jag fått MVG+. Men rätt nöjd ändå :)
Sen gick jag & fikade med emma & alice, gick lite på stan sen. Sen utvecklingssamtal, gick bra. Och sen dans, gick också bra hahah. Sen hem & plugga färdigt till mattenprov & noprov imrn. Nu är jag helt redo ;)
Nu ska jag bara slappa lite innan jag ska sova, har haft fullt upp hela dan som ni märker. Puss & godnatt sen ♥
ser nu att håret inte va så snyggt på bilden ;) Men tänkte ta o lägga upp en outfit/facelook lite snabbt imorse, va lite stressad så det blev lite halvbra ;d Men sen så hann jag ändå inte lägga upp bilden (i) haha, aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0