sry för sen uppdatering..

..men det har varit drama, hhah ;)
Jag & emma gick till bussen efter skolan, men när vi kom fram till trädgårdstorget så stod det en buss tvärs över hela gatan! Den hade sladdat & kört fast, så den blockerade så att ingen kom förbi :o Så det kom som massa bussar & bilar på rad som stod o väntade. Vi väntade i typ 40 min. Men tillslut så körde den iväg. Men då var det en till buss som hade fastnat (i) så väntade vi lite till. Tillslut körde den oxå, men sen när alla bussar kom fram så stannade ingen vid busshållplatsen utan dom bara körde förbi! ;o Så då gick jag, emma, alice & adina hem till alice ist :) hahah, lite flumm? så trilla jag o låg där ett tag (i) Gick till alice, typ åt o lite. Mahaha, grav.
Hemma nu iaf. Måste packa upp väskan ( ah, orkade inte det igår ;d ) Och så måste jag skriva klart till idrotten -.-
pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0