sry för sen uppdatering..igen!

Kom inte hem förrän nyss. Har varit på bio, majblomme grej. För att femmorna på kvinneby förra året ( min klass asså) sålde typ mest majblommor i östergötland & va 3:a bäst i sverige förra året, så fick vi först gå & äta på ming palace & sen gå på bio :) det hette typ Percy Jackson & kampen om åskviggen, trorja ;d lite som harry potter. Den va ganska bra iaf, förutom att jag inte gillar när det är väldigt overkliga scener. Men han va lite snygg (a) Och hade lite kul med (i) Om du kollar ut åt höger så ser du att vingen brinner (: hahahh.
Har precis duschat & så. Imrn blire först att klippa sej & sen dans :)
pusshej (k)

Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.



Jag gillade din blogg, följa varandra via bloglovin?

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-03-03 @ 12:51:27
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0