18e maj

Tja :) Jag är en astronaut (h) hahhahaha.
Lång dag idag, men gick rätt fort ändå. Emma på elevens val, HAHAHA :D
När jag har hoppat av bussen så går jag sista biten hem sen, o så går jag förbi dagiset precis vid mig. Hahah, så kul att gå där när alla små barnen är ute och leker, så söta (: Och jag kommer precis ihåg hur det var när jag gick där. Och idag verkade det som att det var dags för "grillfest" som är varje år ;) Så ska alla barn sjunga, sen finns det tipspromenad, korv och på slutet så får alla barnen glass av en clown ;d Jag skulle nog kunna tänka mig att börja på dagis igen (a)
Ska nog springa om ett tag, det blev aldrig av att jag gjorde det igår. Sen blire lite plugg. Pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0