27e maj

Hej :) Kom hem från skolan för ett litet tag sedan. Sitter nu med datorn, lyssnar på musik och kollar på tv ;) Hänt rätt mke idag ;o Först i skolan så typ puttade Rozbeh in Diyar i en glasruta, elr han råkade, och så gick den sönder. Först så hörde man hur glas gick sönder, och sen bara rasade en massa ner. Det lät sjukt högt, och så bara fortsatte det! Alla blev jätte chockade :o Elr jag och emma iaf (i) Och Diyar fick ett sår i armen, men det var nog tur att jag inte såg det, jag är rätt känslig för blod och sånt. Läskigt var det iaf.
Sen på bussen så var det en jättekonstig gubbe. Det var ett dagis elr ngt på bussen, och han satt och pratade med dem. Han verkade inte direkt konstig då, men sen satte han sig bredvid en annan lite kille och började snacka med honom. Och helt plötsligt började han sjunga också. Jättehögt verkligen. Man fattade att han var sjukt elr ngt, men det var obehagligt. Man kunde typ inte hålla sig för skratt heller, o han värsta kollade på mig, emma, frida & ebba. Usch, läskig va han.
Ska fortsätta lite med svenska uppsatsen snart. Hörs senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0