28e maj

Hej på er! :D Kom hem för ett litet tag sedan. Skolan var rätt slapp idag. Sen gick jag och karro ner på stan ett tag. Efter det mötte vi emma och ebba och vi fikade på Coffeehouse by George. Gott (: Men sen var vi sugna på milkshake så vi stack till donkän ;d Sen klippte jag mig. Tog bara topparna, men det var rätt slitet så det blev ett par centimeter. Det enda jag inte gillar är hur min frisör plattar håret ;) Liksom inåt pattar hon, ni ser på bilden nedanför. Men gud så lent håret blir! Hon använder en jättebra plattång från ghd, och tar i spray så håret blir mjukt och lent. När jag stod o väntade på pappa som skulle hämta mig så kände jag hur det skulle börja regna när som helst. En minut efter att jag hade satt mig i bilen så började det ösregna. Nu sitter jag hemma och lyssnar på stormen utanför. Regnet bara häller ner samtidigt som det haglar, blåser och åskar. Usch. Men det är ganska mysigt ändå, om man är inomhus ^^
ser ni? Inåt ;d Men aja, annars blev dt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0