30e maj

Hemma nu igen, och jag är asmätt ;)
Jag frågade er aldrig förut, men vad tycker ni om eurovison song contest igår? Tycker ni att det var rätt låt som vann? Själv tycker jag att det inte var så många bra med i år, elr tycker typ aldrig det ;d Men hon som vann var nog den bästa ändå :) Efter att ha lyssnat på den några gånger så är den helt okej fakstiskt.
Men dt var kul när det "galna fanet" sprang in på scenen under spaniens låt, HAHAHAHA. Först märket jag inte ngt speciellt, men så tyckte jag att den hade lite annorlunda kläder jämfört med de andra dansarna? Och när dom sa att de hade blivit störda, så fattade jag att det var det ;)

Kommentarer
Postat av: eriica (a)

jag såg faktist inte på melodifestivalen,men låten som vann inte va JÄTTE bra direkt! :s <333

2010-05-30 @ 16:03:54
URL: http://eriicaeklind.blogg.se/
Postat av: li

jag gillade den låten som vann :))

2010-06-02 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0