plugg en lördagskväll?

Jag vet att jag egentligen borde ha pluggat idag, men kom inte på det förrän senare. Men vem fasen orkar sitta och plugga en lördagskväll? Inte jag iaf. Får se om jag orkar göra ngt på den där jäkla bilden som aldrig blir klar haha. Har franska glosor & so jag mst göra. Pallar verkligen inte so. Usch. Men jag ligger rätt långt efter min planering nu, så mst fixa klart lite imrn. Vi spelar ju final i skolhandbollen imrn också! :) Tkr alla kan komma till sporthallen 16.40 o kolla, Int. Engelskaskolan - Hjulsbro. Innan det ska jag till stan med syster & pappa.
Hörs imrn ♥
gowd natt pusshi :*

Kommentarer
Postat av: Kimbenedicte

Great .Now i can say thank you!

2011-05-06 @ 09:59:43
URL: http://kimbenedicte.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0