sjuk

Mår inte så bra nu, har nog lite feber. Så mina tankar om att vara så duktig idag och att fixa en massa blir inte riktigt av ;) Får se om jag orkar plugga lite senare iaf.
Nu när jag ändå bara är hemma så tog jag kort på kläderna jag har köpt i helgen. Kan fortfarande inte ladda över bilderna från kameran, vet inte vad som är fel, så det blev med webcamen. Inte bra kvalitet, men det får duga.
grönt linne med knappar - gina 149:-
svarta shorts - monki 150:- (tyget är som glansigt, och modellen typ som boxnings shorts? ;) diggar dom (h)
söt kjol - bikbok 199:-
örhängen - ur&penn 49:-
6-pack ringar - H&M 49:-
alla på ett finger (h)
jeans med detaljer på knäna och dragkedjor - gina 499:-
älskar dom :)

Köpte ett par ljusrosa tygskor också, men lyckades lera ner dom det första jag gjorde, så ska tvätta dom ;)
Nu blire nog tv ett tag, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0