sportsday

tja :) Kom hem från folkungavallen för ett tag sen. Har haft sprotday idag då. Typ mitt på förmiddan så var det jättekallt och regnade, men sen blev det varmare igen. Brännbollen gick sämst för vår klass, förlorade alla matcher ;d Men det andra gick rätt bra. Från vår klass vann vi typ 100 m, kula, höjdhopp & så kom vi tvåa i längdhopp och 800 m trorja (: Jag var med i stafetten, och för mig gick det faktiskt rätt bra, men vi kom sist trorja ändå ;)
Nu ska jag sticka till stan en sväng med syster, hörs sen ♥
syrrans gamla jeans, sitter asbra! ;)

Kommentarer
Postat av: ullis

ko inte ni sist på 800?:s<33

hihih(L)

2010-05-26 @ 19:32:41
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0