stan

Blev en sväng på stan. Vet ni vem som jobbar på Denim Gallery i gränden? Jesus! Japp, jag lovar att det är han :D HAHAHAH.
Letade efter ett par snygga jeansshorts, dom jag köpte i våras innan jag åkte till usa är alldeles för stora, så kan inte ha dom. Jag kollade i varje tänkbar affär, men jag hittade inga alls. Antingen var dom fel färg, fanns inte rätt storlek elr så var nedre kanten för stor där bak. Suck. Är det någon som vet var man kan hitta snygga jeansshorts? Färgen spelar inte så jättestor roll, men dom ska gärna vara lite slitna. Tacksam för alla tips var man kan hitta det :) Men jag hittade ett par militärgröna på gina ist. Dom var faktiskt fina :) Orkar inte ta ngn bild nu, men det kommer. Sen var jag helt utsvulten! Åt sushi när jag kom hem. Nu satte jag mig här. Tänker bara chilla ikv, har lite ont i huvet.
Annars då? Hur har eran dag varit? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0