slutkörd.

Hej på er :)
Åkte till mormor och morfar ett tag efter lunch. Vi fikade lite, sen åkte vi till gymmet. Det var inte smart. Så fort jag hade kört ett tag på crosstrainer (typ konditions grej) så kändes det som att jag skulle spy för att jag nyss hade fikat. Det händes liksom som om maten var i halsen nån stans och på väg upp, fresh ;) Så jag ville inte köra på allt för hårt, just in case ;)
Nu är jag hemma, har tagit en dusch och satte mig med datorn i soffan. Jag är riktigt trött, men ändå skönt trött. Känner att jag inte kommer klara av att resa mig härifrån på hela kvällen. Ska kolla på reprisen av Desperate housewives nu, sen är det ju The Hills, The City och Gossipgirl.
Vi hörs, kram kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0