störd

Hej på er :)
Skolan var helt okej idag, onsdagar är bra dagar (y) Men så var det någon underbart härlig person, haaah, som tryckte på brandlarmet för andra dagen i rad. Nej, vissa uppskattar inte att stå utomhus i en kvart när det är noll grader.

På no:n skulle vi bygga ett så högt torn som möjligt, av bara papper. Man fick alltså inte ha tejp eller lim eller något, bara vanliga A4 papper. Men vi lyckades komma på ett ganska bra sätt att vika papperna, så vårt torn blev ungefär 2.5 meter (upp till taket) och vi fick mvg ;)
Har garvat mycket idag också, HAHAH. Va saru? Och på bussen med Emma och Ebba, hahahahh herregud.
Kom hem för ett tag sen, sitter och chillar nu. Vet ni vad jag gjorde nyss då? Gick in i kylskåpet. Hah, nej jag skojar inte. Fast jag vet inte hur jag lyckades, bara jag som gör ;)
Nu ska jag äta något och sen plugga lite. Vi hörs :*

Kommentarer
Postat av: Mattiasmary

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-04-13 @ 15:22:10
URL: http://mattiasmary.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0