1a oktober

Nu är det verkligen höst, på riktigt. Lite mysigt sådär tycker jag, fast jag kan gärna skippa det kalla och gråa höstvädret.
Godmorgon förresten :) Allt bra med er? Med mig är det tip top. Det är sällan man kan vakna på en vardag och känna att man är utsövd, men det var jag idag.
Det är ett tag kvar tills jag ska cykla iväg till skolan, så jag hinner sitta här ett tag. Det måste sluta regna innan jag ska åka, inte sugen på mer lockigt hår än vaknligt idag ;)
Jag hoppas på att vi ska åka till sthlm imrn :D Det är inte säkert, det kanske blir någon annan helg. Och så vill cecilia kanske inte åka med, så då blir det nog inte så... men man kan ju hoppas ;)
Bilder tagna typ nu (i)







Ni får ha en jättebra fredag, pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0