all for nothing

Har suttit och målat naglarna länge och nu orkar jag inte mer. Det blev skitfult, haha. Men jag har världens segaste nagellack att skylla på ;)

Åh, jag blev riktigt nervös förut. Min lilla bebis vaknade inte! Hah, jag snackar om min iphone.. ;) Jag visste att den var nästan fulladdad, men den vaknade inte när jag tryckte och höll på med den. Satte i laddarsladden, men det hände ändå inget. Men sen gick jag in på apples hemsida, och så läste jag att den skulle vakna om man tryckte in både hemknappen och startknappen samtidigt och det gjorde den som tur var. Men snacka om att jag fick panik där ett tag :o

Ska sova snart,... eller om ett tag då hihi.
Hörs i morgon, puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0