AUTUMN

Hej på er :) Förlåt att jag inte har skrivit något förrän nu, men jag kom hem för ett litet tag sen.
Skolan idag var rätt slapp. Och sen var det någon som tryckte på brandlarmet, igen. Det är jobbigt att behöva stå ute värsta länge, men man slipper ju lektionen (a) Hade den trevliga vikarien på engelskan idag också, haha. Fast han var inte så rolig idag ;)
Tog lite fina höst bilder efter skolan, med fina tjejor :) Fast jag fick inte så många fina bilder, haha. För när man hoppar så ser man ut som spöken... ;)
Sen fikade vi på biblan, och sen gick jag, alice, raffi och linus runt på stan ett tag. Lite kul sådär (y) Sen missade jag bussen, två gånger. Lyckat.
Här kommer ett par bilder (:
haha, typ alla fick halsdukar och grejer i fejset (a)
hihi, den var lite busig och gullig tycker jag (:
såg helt... usch ut på alla bilder. Men annars va det ju härliga bilder tycker jag haha :)
Sjukt fina är ni tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: Aliice

Sjukt stolt fotograf te den första bilden altså!;)<333

2010-10-15 @ 19:47:47
Postat av: elisabeth

haha, snygga vi va:P<33

2010-10-16 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0