favoriter

Nu när jag inte hade något speciellt att blogga om tänkte jag att jag kunde skriva mina olika favorit grejer, så som hårprodukter, smink och annat. Så här kommer ett antal av mina favorit-produkter :)
favorit-shampot! Håret blir underbart mjukt och lent :) Balsamet och inpackningen i samma serie är också jättebra.
Gör håret lent och starkt. Funkar även bra som värmeskydd.
Bästa pudret jag har haft! Det blir verkligen matt, och sitter kvar rätt länge.
Bästa mascaran jag har haft också trorja :) Det ser inte ut som att man har miljoner ögonfransar precis, men borsten är riktigt bra tycker jag. Man får lagom långa fransar och volym.
Jag har ganska många nagellack från depend, men dom blir fort sega och dåliga. Isadora är mycket bättre :)
DKNY be delicious, jag har både den gröna och röda. Båda luktar otroligt gott!
Sådär, lite tips till er som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0