i survived...

.., ja tydligen ;) Vi hade världens roligaste vikarie på engelskan idag, hahahaha. Han såg ut som en tomte/hippie, luktade kaffe och jag tror att han var norsk. Sen frågade jag och emma om vi kunde få ett library pass innan vi gick till biblioteket. Han visste inte vad det var, och emma sa att det var ett blått kort, så tog han fram en blå bok, kollade på den och sen ba ah, just come back. Hahhah, kanske inte låter så kul, me det var skitkul. Det var länge sen jag höll på att dö av garv som just då ;) Sen så kom han ner till biblioteket, och där jag och emma stod så stack han fram huvudet och ba: did you find a book? greeeat! Hahah stackars kille. Alla garavde åt honom men det verkade han inte förstå heller.. ;)
Vi fick tillbaka ett brev vi skrev på svenskan förra veckan, fick mvg :) Och så hade vi matte quiz vilket gick ganska bra faktiskt. Eller det kändes rätt bra, men bara för det så har jag säkert massa fel ;)
Hemma och kollar på tv nu. Jag är nog tvungen att plugga sen, vilket jag absolut inte har någon lust med. Nästa vecka har vi so-prov, franska läxa och stoort no-prov. *suck* aja, nån gång måste jag ju börja plugga, så ska nog kolla lite på so:n senare idag för det provet kommer först.
Puss :*




Kommentarer
Postat av: Mikalinnea

Great Site thanks

2011-05-25 @ 19:46:14
URL: http://mikalinnea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0