it's time to face the truth

Hej på er! :)
Skolan idag var grymt seg. Vi hade nutidskryss, det gick inget vidare för mig haha ;) Och sen fick jag för mig att det var torsdag :o Jag ba yes, en dag kvar sen är det helg! Men nehe... Inge kul när jag kom på att det inte var det.
När skolan hade slutat så såg jag att min mobil hade laddat ur. Smart, kan inte få tag på clara (i) Gick till bibblan med johanna iaf. Senare vare volleyboll. Det gick ganska bra, men den där tränaren asså... -.- I början är hon jätteglad och så, men sen efter typ halva träningen om det inte går superbra för alla hela tiden så blir hon skitsur, och typ skyller på oss? *suck*
Nu har jag tagit en dusch, ska sitta här hela kvällen och bara chilla :) Underbart skönt att inte ha en enda läxa (yy) Fast nästan vecka blire pluggpluggplugg.
Outfit kommer upp strax, puss så länge :*



mongobild ((:
sov-tshirt, håret uppsatt i nån slarvig knut/tofs, jag bjuder till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0