julafton!

Hej på er :) Orienteringen gick verkligen åt helv*te i början. Vi var i en hästhage? HAHAHAH, herregud. Men sen gick det lite bättre, ett tag. Fast det var flera gånger jag ock karro va helt lost. På slutet kan man nog säga att det gick bra iaf ;) Man hade 2 timmar på sig, och vi kom in när vi hade typ 4 minuter kvar. Hittade 12 kontroller, fick VG trorja :)
Sen gjorde jag och emma pannkakor, mahaha :) Sen stack vi in till stan. Gick och kollade lite, sen skulle jag klippa mig. Det blev inte så kort ändå, jag som trodde att jag inte skulle ha något hår kvar ;) Så jag blev rätt nöjd.
Nu är jag hemma, det är typ julafton här haha. Min jacka kom ju imorse, har nog inte riktigt smält det än ;d Och så har cecilias iphone kommi också. Men asså jag undrar om jackan är unisex storlek eller något (alltså både tjej och kille) för den är mycket större än den jag provade i affären, men det är ändå samma storlek..? Så det måste ju vara något sånt. Men jag orkar inte skicka tillbaka den och vänta på en ny... Fast jag kommer ju inte behöva den än på ett tag, den är riktigt vaarm. Men gud så himla skön den är! :D Som att ta på sig ett duntäcke! Aja, vi får kolla, jag vill ju att det ska blir rätt storlek.
underbar, hihi :)
Ikväll blir det bara att slappa för mig. Jag hade ju ont i huvudet igår, och känner att jag har det lite nu också. Vill inte bli sjuk eller något.
Puss & kram, hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0