nu jäklar! eller snart..

Hej på er :) Hoppas att ni har haft en bra dag. Min har varit helt okej. Men jag är sjukt trött på att nån trycker på brandlarmet hela tiden, så man måst stå där ute när det är typ 5 grader? Men den som sätter igång brandlarmet flera gånger tycker nog att det är jättemysigt :D
Kom hem för ett litet tag sen. Jag ska nog äta något snart, sen ska jag springa. Fast det får gärna sluta regna först. Egentligen är jag fortfarande litelite förkyld, men jag sa ju igår att idag skulle jag springa i vilket fall, så nu ska jag ta mej f*n göra det också. Men det kommer säkert gå hur trögt som helst. Jag har ju inte kunnat träna på en och en halv vecka på grund av den här förbannade förkylningen. Men man måste ju börja nånstans, eller hur? Lika bra att göra det nu, har ju beeptest på måndag också.
Vi hörs senare, puss ♥



tuff tuffare tuffast 7c Y

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

emilia, c står för cp barn! men söta är ni iaf:D

men lite tuffa kanske ni kan få va(ii)<3

2010-10-20 @ 20:38:38
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0