plugg&robinson

Det är ju för mycket att kolla på på torsdagar ;) Två avsnitt av ghost whisperer, robinson och kenza & tyra show. Men för mig blev det robinson och plugg ikväll. Första avsnittet av ghost whisperer missade jag, men det andra har jag spelat in. Kenza & tyra show får vänta till imorgon eller någon annan dag.
Sovmorgon imrn (y) Jag har känt hela veckan att jag behöver sova för att jag inte ska bli sjuk, så därför har jag tänkt att jag ska gå och lägga mig tidigt varje dag. Men antingen så har jag haft något annat att göra först så det blev visst inte så tidigt, eller så har jag lagt mig men inte lyckats somna, eller så har jag vaknat flera gånger under natten. Så det har ändå inte blivit så mycket sömn för mig, och därför har jag gått runt hela veckan och känt mig på gränsen till sjuk. Men idag ska jag försöka somna tidigt och sen sova länge imrn. Om det inte heller lyckas, haha, så är det ju helg sen iaf (y)
Aja, nu ska jag fixa lite och sen sova. Puss på er (k)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0