seg-söndag

Tja :)
Jag sitter här i soffan och slappar (y) Närå, var ute och gick lite förut också, så jag har inte bara kollat på tv idag ;)  Måste nog plugga snart. Vi har jättemycket den här veckan. På tisdag äre so-prov, sen måste jag skriva en grej till franskan som ska lämnas in på torsdag, på fredag är det no-prov på allt vi har gjort hela terminen, sen på nästa måndag har vi teoriprov på idrotten så det måste jag nog plugga lite till den här veckan också. Och just det, nästa vecka ska vi lämna in en bokrecension på svenskan också, och vi har inte ens läst ut boken än. Ojoj, kommer inte hinna med allt, och framför allt inte orka allt -.- Så det är nog bäst att jag börjar plugga lite snart.
Hörs senare ♥

bjuder på två osminkade bilder.




Kommentarer
Postat av: ullis:))

gid va söt du är mila!:*

2010-10-17 @ 18:32:56
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: Leifane

Perfect site, i like it!

2011-09-27 @ 09:05:00
URL: http://leifane.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0