seg.

Hej bloggen :)
Det blir att bara vara hemma idag, och bli frisk. Det suger verkligen att vara förkyld. Och eftersom att jag har varit förkyld i en vecka nu så måste det försvinna, annars kommer jag säkert bli mer sjuk.
Vad ska man göra hemma en lördag då? Det går verkligen inte att plugga. Det går inte. Men jag vill ändå göra något vettigt, så jag har städat lite. Nu ska jag ta en lång dusch, eller kanske ett bad?
Det kommer gäster hit ikväll, men det är inga roliga så jag slipper sitta med där nere och äta o massa ;) Jag har skickat iväg mamma sen som ska köpa en gossip girl dvd-box till mig :) Så då är ju kvällen räddad, haha.
Vi hörs senare, kram kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0