shalallalalaa

Hallå :) Jag har energiiii!
Det tog typ jättelång tid att äta förut. Hur kan människor vara så sega? :o Haha. Så det blev aldrig att jag gick till anna. Kollade på kenza & tyra show från i torsdags, och sen satte jag på gossip girl. Nu hoppar jag runt här hemma, har massa energi. Tyvärr så verkade ingen annan ha det ;) Dom gick och la sig nyss, tråkiga. Men jag kan ju ha kul på egen hand ;d
Visste ni att man kan få damp av chips? Asså inte på skoj ;) Eller det är inte så att om man äter tre påsar chips så får man damp, men det kan påverka typ, och man kan lättare få damp om man äter mycket chips. Bara så ni vet :D
Hah, ska nog sova om ett tag ändå. Hoppas att ni har haft en fin lördagskväll :D Puss & godnatt ♥




ryck? hah, jao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0