somebody to love

Vad gör man om man inte har någonting att göra? Man gör som jag, sätter sig och lyssnar på Justin :D

Jag har säkert lagt upp den här massa gånger förut, men han är så jäkla grym!
Fast han gör det minst lika bra utan Usher ;)


Om det är någon som tror att jag gillar Justin bara för att alla andra gör det, så har ni fel ;) Jag gillade faktiskt honom innan jag hörde om honom från alla andra, innan han blev riktigt känd. Det var när 'One Time' var precis ny som min syrra lyssnade på den och så tyckte jag att den bra. Sen några veckor senare så kom typ alla o ba har du hört den här? Justin Bieber, han är skiit braaa! Hahah, typ så ;) Sen efter det har han bara blivit mer och mer känd, och alla vet vem han är. Jag tycker faktiskt att det är lite synd att han är känd, och har många fans. Jag skulle gärna ha honom för mig själv, haha :D

Kommentarer
Postat av: Johanna/ Moonlight

Dröm på du Milan ;)

Jag tror att det är typ flera miljoner tjejer som vill samma ska :P

2010-10-03 @ 20:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0