17e september

Godmorgon :) Nu var det redan fredag igen! Herregud så fort det går, men sjukt skönt med helg :D Måste bara klara av en skoldag till, men det är bara 4 lektioner (y)
Jag kunde ha gått upp vid 8 idag, men jag vaknade strax efter sju av att jag var hungrig så jag gick upp och åt frukost. Så när jag egentligen skulle ha gått upp så hade jag redan ätit frukost och hade nästan fixat mig färdigt. Så jag har jättemycket tid kvar nu, kan sitta här och slappa ett bra tag :)
Ikväll kommer ett par kompisar till mamma hit, en från Lidköping och sen som bor i Norge. Så jag blir utkörd från mitt rum över helgen ;)
Det blir att träffa Anna & Linnea sen, saknade tjejer. Ska gå en sväng på stan trorja. Vi hörs senare ikväll :)
Ha en bra fredag, kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0