24e september

3 månader kvar till julafton! Dags att börja skriva önskelista? ;)
Godmorgon allihopa :) Idag vaknade jag typ en timme för tidigt (a) Så hinner slappa länge nu. Elr kanske sitta och dunka musik? Elr lyssna när emma berättar sina skämt på facebook? Elr lyssna på hennes yoga-snack? ;) HAHAHAHA, emma jag sitter och asgarvar! Känns lite små dumt att sitta och garva för sig själv? Men andas, och känn hur kaninerna tar över dig..! Hahah, herregud emma. Du är för härlig, livet är underbart. ;) Hah, nu är ni säkert förvirrade ;d
Jag kom på förut att det är fotbollsturnering med skolan idag, fast efter skolan i vidingsjö. Jag ska inte va med (vilken tur haha) men dom sa att typ alla som inte ska spela ska komma och kolla iaf, så det är nog bäst att jag gör det ;)
Nu måste jag nog klä på mig... Vi hörs senare, puss
JAG KÄNNER PÅ MIG ATT DET KOMME BLI EN SJUK DAG IDAG. Hahahhahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0