jag ♥ kindermaxi

Tjenare :) Har kollat på idol och tänkte se på ghost whisperer som jag spelade in igår, men då måste jag kolla där nere för det är där jag har spelat in det men cecilia sitter där med kompisar ;d problem, haha. Får ta det senare.
Kollade runt lite på nätet efter vinterjackor, men jag hittar inte en enda fin ;o Det borde ju komma sånt nu, det är ju höst? Så om nån vet var man kan hitta snygga vinterjackorskriv gärna :D
Ojuste, jag fick hem skolfotot idag. Jag vet, lite efter alla andra, undra vad det beror på..? ;) Det var förjävligt iaf. Inte för att jag väntade mig att det skulle vara bra, det har aldrig hänt, men kom igen,.. Jag sa direkt efter att jag hade kollat på det en gång att vi kunde skicka tbx det. HAHA, aja.
Nu skare dunkas musik :) Pusshej (L)
mahaha,.. älskart ♥

Kommentarer
Postat av: ericaaa :D

jag har samma problem att jag inte vet vilken jacka jag ska ha men mamma har lovat mig en stor sköööön den här vintern...MEN HAR I N G E N aning om vilken??:S<33

2010-09-13 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0