promenad

Gick på en promenad med mamma och sis. Gick förbi kvinneby, mamma skulle ju rösta. Sen gick vi runt ån, va ute i 45 minuter ungefär. Uppfriskande! ;)
Men så har jag hunnit klanta till det en del också, haha. Eftersom att vi skulle ut och gå så skulle jag spela in Ghost Whisperer, The Hills och The City. Gissa vad jag glömde göra innan vi gick ut? Just det, sätta det på inspelning. Smartass. The Hills och The City går nån gång i veckan trorja, så jag måste komma ihåg att spela in det då. Ghost Whisperer går ingen mer gång, efter som det var idag reprisen var (jag missade det i torsdags också haha). Hinner se sista biten nu iaf ;)
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Vonnegut

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 16:57:53
URL: http://vonnegut.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0