ringar

Någon som har råkat ut för ringar som blir fula och tappar färgen efter att man har använt dom några gånger? Det har jag. Nästan alla ringar som inte är äkta silver, sånna man köper på gina, h&m mm, blir fula ganska fort.
Fick ett tips att man kan måla med genomskinligt nagellack på insidan av ringen, så den inte tappar färgen om man är fuktig om händerna tex. Det funkar jättebra, men dom blir ju fortfarande fula på utsidan. Så nu tänker jag måla på både insidan och utsidan i fortsättningen. De ringar jag har som redan har blivit fula får jag säga hejdå till ;)

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

smaaarrrt!:D

2010-09-06 @ 16:57:44
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0