like it's the end of the world,

Jag hittade en amerikansk sida som också säljer canada goose jackor, 100% äkta står det att dom är med ;) Så jag beställde den förut, det blev en beige :) Den skickas ju från USA, så det kommer kanske ta cirka två veckor. Men det gör ingenting, jag kommer ju inte behöva den precis nu. Jag hoppas på att den kommer fram iaf, så att inget går fel. Och hoppas på att det är en jacka som kommer också, så det inte är något helt annat haha ^^ Nejdå, det ska nog gå bra. Sidan verkade helt normal ;) Här är sidan btw.
Håller på och fixar lite nu, har packat gympakläder till imrn och annat. Mitt hår va helt konstigt förut, så jag borstade igenom det ordentligt och resultatet av det blev..ett jäkla får. Hahah.

Angående 'valvakan som pågår nu, så kan jag inte påstå att jag är väldigt insatt i den just nu. Men tycker att det är helt sjukt att SD verkar komma med i riksdagen :o Helt fel enligt mig. Det håller iof på och ändrar sig hela tiden, men det går bra för blått iaf (y) Ska kanske sitta och kolla på det ett tag, kommer ändå inte kunna sova på rätt länge för jag har mycket energi kvar känner jag ;)
Säger godnatt till alla nu iaf, puss.

Och fortsätt kommentera hörrni, ni är bäst! ♥



on top of the world. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0