slitet..

Gud, jag måste klippa mig! Ni fattar inte hur länge sen det var... vågar knappt säga det ;) Och det är sjukt slitet, usch. Jag är förvånad att jag ens har något hår kvar.
Bokade klipptid för nån vecka sen, och den första tiden som fanns va den 6e oktober, alltså nästa måndag. Vad ska jag göra med mitt hår tills dess då? Får väl ha uppsatt och grejer. Men efter det behöver jag inte oroa mig så mycket, för då kommer jag verkligen inte ha något hår kvar. Jag brukar alltid säga att hon ska klippa bort det slitna, vilket är hela mitt hår just nu. Buhu.. :(
fastnade inte på bild idag..

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

emilia du är alltid sötast:*

2010-09-26 @ 19:44:45
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0