ullared

Har tagit en varm skön dusch och nu kollar jag på ullared ;) Någon annan som kollar? Killen med kundvagnarna verkade ju helt IQ befriad, haha stackars kille. Och Morgan är sjukt skön (h) Så gullig ;)
Kom på en grej nu. Det var typ förra veckan trorja, så ringde det på dörren när jag satt i köket. Mamma öppnade, men jag såg inte vem det var, någon försäljare elr ngt. Jag hörde inte direkt vad han sa heller, det lät bara konstigt. Så jag undrade om det var tyska, finska eller danska. Sen hörde jag hur mamma ba: Vill du sälja något eller? Du, ursäkta men jag hör inte vad du säger. Så stängde hon dörren i fejset på honom ;d
Han var thailändare trodde mamma, inte precis vad det lät som ;)
HAHAHHAHAH, herregud va jag garva.
Så ett tips till alla, watch out for crazy thailändare, hahah ;)
Aja, puss puss :*
hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0